حدیث

 امام صادق( علیه السلام ) می فرمایند :

اگر مردی با زنی به خاطر ثروت یا زیبایی ازدواج کند، آن را بدست نمی‌آورد و اگر به خاطر دینش با او ازدواج نماید، خداوند زیبایی و ثروت او را نیز نصیبش می‌گرداند.  من لایحضره الفقیه ۳/۳۹۲



نظرات شما عزیزان:

سوگل
ساعت16:46---31 فروردين 1392
پیغمبری که سالهاغمخوارامتش بود
روی کبودزهرااجرنبوتش بود
محتاجیم به دعا


سوگل
ساعت18:14---24 فروردين 1392
سلام بنده هم شهادت مظلومانه دخت نبی حضرت فاطمه رابه شماوهمه ی مسلمانان جهان تسلیت عرض میکنم

لطیفه و طنز
ساعت15:22---23 فروردين 1392
هروز با جدیدترین و خنده دار ترین جوک ها پذیرای حضور گرم شما هستیم ... jokeha.com

س الماسی
ساعت23:53---22 فروردين 1392
برادر بزرگوار لطف کن مشخصات خود و شماره تلفن برام بفرست در قسمت نظرات وبلاگم تا پیگیری کنم
خدا قوت التماس دعا


سوگل
ساعت18:02---22 فروردين 1392
سلام نه ناراحت نشدم ولی شرمنده نمیتونم شمارموبهتون بدم شمابرام تونظرات وبلاگم بگیدچندتاصلوات افتاده بهم من میفرستم بازم شرمنده ام

سوگل
ساعت9:36---22 فروردين 1392
چون دری بسته شد,زاهی گشوده ماند
وچون دری گشوده ماند,راهی بسته شد
ودراین قصه تقدیرنشانه ای بودکه صبح دیگری درراه است....
مطلب جدیدگذاشتم باعنوان منتظرمنتظر


سوگل
ساعت8:47---22 فروردين 1392
سلام مطلبی گذاشتین قشنگ بودمرسی ازمطالب زیباتون یکی روگذاشتم تووبلاگم وقت کردی ببینش

سوگل
ساعت8:30---22 فروردين 1392
سلام گفته بودین میخوایدچیزی بگیدبفرماییدمن ناراحت نمیشم

سوگل
ساعت15:41---21 فروردين 1392
آقاجان,ازبس که نفس به یادوصل توزدم,نام توبه جای نفسم می آید,ای آنکه تمام هستی وجان منی,بازآکه درنفس نخواهدآمد.به امیدظهور
مرسی که به وبلاگم سرمیزنیدمطلب جدیدباعنوان شهیدزنده گذاشتم ممنون میشم سربزنید


سوگل
ساعت8:12---20 فروردين 1392
خیزتایاری کنیم اینک امام عصرخویش را
کزپس امروزفجرصبح فرداخواهدامد
من یقین دارم مسلمانان مسلمانان عالم
ان که بگشایدبه حکمت هرمعماخواهدامد
تشکرازاینکه به وبلاگ بنده سرزدیدمن هم وبلاگ شماراباافتخارلینک کردم درضمن مطلبی که برام گذاشته بودیددروبلاگم کپی کردم تشکر


صراط27
ساعت16:49---19 فروردين 1392
سلام دوست عزیز وقت بخیر

با موضوع”حقیقت این است”بروزم

خوشحال میشم یه سری بزنی

موفق باشی

یا علی


س الماسی
ساعت15:16---15 فروردين 1392
با سلام بر دوستان بزرگوا و آینده سازان نظام مقدس همیشه ( بچه های مسجد) ناب ترینو گلهای سرسبد هر شهر و بوم و منطقه بوده اند وبلاگ خوبی دارید خدا یار و یاورتان باد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 29 اسفند 1387برچسب:, | 13:12 | نویسنده : بحرینی |